Меню сайту
Категорії розділу
Яка Ваша думка?
|
Пташинська Н.В.Проблемне навчання як засіб формування предметно – географічних компетентностей
Опис досвіду роботи Пташинської Наталії Володимирівни, вчителя географії Кримківської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Партизанської іскри, спеціаліст вищої категорії
Анотація
В роботі розглянуто питання формування предметно – географічних компетентностей засобами проблемного навчання. З’ясовано зміст понять «проблема», «проблемне запитання», «проблемне завдання», «проблемна задача». З огляду на узагальнення наукових позицій щодо проблемного навчання, переосмислення їх крізь призму педагогічної діяльності вчителя, подано узагальнене уявлення про шляхи формування просторової, хронологічної, логічної, інформаційної, мовленнєвої, аксіологічної, соціальної, полікультурної компетентностей. В роботі акцентовано увагу на способи розв’язування проблемних завдання трьох видів, розглянуто самостійну, пошукову, дослідницьку діяльність учнів як пізнавальну діяльність творчого характеру, яка дає змогу проявляти ініціативу й самостійність, потребує розумового напруження, винахідливості, творчості. Дана робота розкриває потенціал проблемного навчання для формування гармонійно розвиненої, компетентної, творчої особистості, здатної логічно мислити, знаходити рішення в різних проблемних ситуаціях, здібну до високого самоаналізу, саморозвитку і самокорекції. Зміст
Література……………………………………………..……………………12
|
Пошук по сайту
Ми в фейсбук..
Школи району
Наші друзі
Календар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||