Субота, 20.01.2018, 17:14
Вітаю Вас Гість |
Яка Ваша думка?
Ви плануєте навчатися...
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Узнай свой IP адрес

Пташинська Н.В.

Проблемне навчання

як засіб формування предметно – географічних компетентностей

 

Опис досвіду роботи

Пташинської Наталії Володимирівни,

вчителя географії Кримківської

 ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Партизанської іскри,

спеціаліст вищої категорії

 

Анотація

 

  В роботі  розглянуто питання  формування предметно – географічних компетентностей  засобами  проблемного навчання. З’ясовано зміст понять «проблема», «проблемне запитання», «проблемне завдання», «проблемна задача».

   З огляду на узагальнення наукових позицій щодо проблемного навчання, переосмислення їх крізь призму педагогічної діяльності вчителя, подано узагальнене уявлення про шляхи формування просторової, хронологічної, логічної, інформаційної, мовленнєвої, аксіологічної, соціальної, полікультурної компетентностей.

  В роботі акцентовано увагу на способи розв’язування проблемних завдання трьох видів, розглянуто самостійну, пошукову, дослідницьку діяльність учнів як пізнавальну діяльність творчого характеру, яка дає змогу проявляти ініціативу й самостійність, потребує розумового напруження, винахідливості, творчості.

 Дана робота розкриває потенціал проблемного навчання для формування гармонійно розвиненої, компетентної, творчої  особистості, здатної логічно мислити, знаходити рішення в різних проблемних ситуаціях, здібну до високого самоаналізу, саморозвитку і самокорекції.

Зміст

  1. Вступ…………………………………………………………………………5
  2. Науково - теоретична база  та технологічне підґрунтя …………………..6
  3. Сутність  досвіду……………………………………………………………7
  4. Висновки…...……………………………………………………………….11

Література……………………………………………..……………………12 

 

 

Переглянути роботу всю.

 

Пошук по сайту
Погода...
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


2018 Конструктор сайтів - uCoz