Субота, 18.11.2017, 04:33
Вітаю Вас Гість |
Яка Ваша думка?
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Узнай свой IP адрес

Кульчицька Т.В.

Кульчицька Тамара Вікторівна, вчитель-методист початкових класів 

Кримківської ЗОШ  І-ІІІ ступенів
 

 

Педагогічне кредо:

 

« Щоб дати іскру світла учням,

учитель повинен ввібрати в себе сонце»

 

 

 

Використання ігрових технологій навчання на уроках математики в початковій школі

 

Вступ

На сучасному етапі розвитку нашого суспільства першочерговим завданням школи є виховання всебічно розвиненої людини. Постійно зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують упровадження ефективних педагогічних підходів.

         Тому надзвичайно важливо створити такі умови, які б сприяли б навчанню відповідно до рівня розвитку, забезпечували б у процесі навчання розвиток здібностей та інтересів молодших школярів.       

       Використання ігрових технологій в навчально-виховному процесі сприяє формуванню учня як самостійної, ініціативної, вдумливої особистості. Гра охоплює все: мислення, нові інформації, новий досвід, комунікацію, працю, є засобом для фізичного, розумового, суспільного та психічного розвитку дитини. Вона дарує щохвилинну радість, задовольняє актуальні невідкладні потреби, а ще спрямована в майбутнє, бо формує чи закріплює властивості, уміння, можливості необхідні для виконання соціальних, професійних, творчих функцій у майбутньому. Отже найважливіший секрет гри  в тому, що вона обов’язково побудована на інтересі і задоволенні, вона дарує радість і захоплення, адже сам процес гри сповнений несподіванок, а результат завжди таємниця. Примусити гратися неможливо, захопити грою можна.

Переглянути роботу повністю

Пошук по сайту
Погода...
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930


2017 Конструктор сайтів - uCoz