Меню сайту
Категорії розділу
Яка Ваша думка?
|
Дудник Т.А.Дудник Тетяна Анатоліївна, старший учитель української мови та літератури Кримківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Педагогічне кредо: “ Я вибрала долю собі сама. І що зі мною не станеться – у мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці “ (Ліна Костенко)
Формування та розвиток комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури
Вступ У школі не повинні мати місце зайва теоретизація, вербальне заучування граматичних положень та правил. Основним стержнем має бути всебічний розвиток усного та писемного мовлення учнів. Процес навчання має здійснюватись у певній системі на основі комунікативно-діяльнісного підходу. Концепція мовної освіти в Україні
Біда сучасної школи — неміцні і недієві знання. Школи, за словами К.Ушинського, «...багато сиплять у дітей і рідко перевіряють, чи залишилося що-небудь з насипаного». Голова учня «...набивається, як мішок, фактами, погано засвоєними, і ідеями, погано перевареними». Про все чули, щось вивчили, але здебільшого, знають мало, поверхово, приблизно, а навички користування знаннями й уміннями нерідко відсутні зовсім.
|
Пошук по сайту
Ми в фейсбук..
Школи району
Наші друзі
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||