Субота, 18.11.2017, 04:42
Вітаю Вас Гість |
Яка Ваша думка?
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Узнай свой IP адрес

Дудник Т.А.

Дудник Тетяна Анатоліївна,

старший учитель української мови та літератури

Кримківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Педагогічне кредо:

Я вибрала долю собі сама.

І що зі мною не станеться –

 у мене жодних претензій нема

 до Долі – моєї обраниці

(Ліна Костенко)

 

 Формування та розвиток комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури

 

Вступ

У школі не повинні мати місце зайва  теоретизація, вербальне заучування граматичних положень та правил. Основним стержнем має бути всебічний розвиток усного та писемного мовлення учнів. Процес  навчання має здійснюватись у певній системі на основі комунікативно-діяльнісного підходу.

 Концепція мовної освіти в Україні

 

    Біда сучасної школи — неміцні і недієві знання. Школи, за словами К.Ушинського, «...багато сиплять у дітей і рідко перевіряють, чи залишилося що-небудь з насипаного». Голова учня «...набивається, як мішок, фактами, погано засвоєними, і ідеями, погано перевареними». Про все чули, щось вивчили, але здебільшого, знають мало, поверхово, приблизно, а навички користування знаннями й уміннями  нерідко відсутні зовсім.
     Як зробити знання міцними, дієвими? Як створити продукт, використовуючи який, випускник школи міг би бути завжди упевненим у своїх знаннях і завдяки їм, захищеним у житті?

Переглянути роботу повністю

 

Пошук по сайту
Погода...
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930


2017 Конструктор сайтів - uCoz