Меню сайту
Категорії розділу
Яка Ваша думка?
|
Довгалюк Т.В.Довгалюк Тетяна Володимирівна, вчитель хімії та біології, спеціаліст вищої категорії Кримківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Педагогічне кредо: " Учитись важко, а вчить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти “ (К. Бондаренко)
Формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії засобами технології проблемного навчання
І Вступ У Державному стандарті базової повної освіти (освітня галузь "Природознавство") сформульовано завдання забезпечити оволодіння учнями термінологічним апаратом природничих наук, засвоєння предметних знань та усвідомлення суті основних законів і закономірностей, що дають змогу зрозуміти перебіг природних явищ і процесів, усвідомлення ними фундаментальних ідей і принципів природничих наук; набуття досвіду практичної та експериментальної діяльності, здатності застосовувати знання у процесі пізнання світу [1], сформувати в школярів соціалізуючі, комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особистісні цілі. Одним з ефективних способів формування життєвих компетентностей на уроках хімії, на мою думку, є проблемне навчання. Це поштовх до творчого мислення та розвитку життєвих компетентностей, вироблення власної життєвої позиції. Тому проблемне питання над яким я працювала «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії засобами технології проблемного навчання»
|
Пошук по сайту
Ми в фейсбук..
Школи району
Наші друзі
Календар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||