Субота, 18.11.2017, 04:34
Вітаю Вас Гість |
Яка Ваша думка?
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Узнай свой IP адрес

Довгалюк Т.В.

Довгалюк Тетяна Володимирівна, вчитель хімії та біології,

спеціаліст вищої категорії

Кримківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Педагогічне кредо:

" Учитись важко, а вчить ще важче,

 але не мусиш зупинятись ти.

Як учням віддаєш усе найкраще,

 то й сам сягнеш нової висоти

                             (К. Бондаренко)

 

 Формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії засобами технології проблемного навчання

 

І Вступ

У Державному стандарті базової повної освіти (освітня галузь "Природознавство") сформульовано завдання забезпечити оволодіння учнями термінологічним апаратом природничих наук, засвоєння предметних знань та усвідомлення суті основних законів і закономірностей, що дають змогу зрозуміти перебіг природних явищ і процесів, усвідомлення ними фундаментальних ідей і принципів природничих наук; набуття досвіду практичної та експериментальної діяльності, здатності застосовувати знання у процесі пізнання світу [1], сформувати в школярів соціалізуючі, комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особистісні цілі.

Одним з ефективних способів формування життєвих компетентностей на уроках хімії, на мою думку, є проблемне навчання. Це поштовх до творчого мислення та розвитку життєвих компетентностей, вироблення власної життєвої позиції. Тому проблемне питання над яким я працювала «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії засобами технології проблемного навчання»

 

Переглянути роботу повністю

Пошук по сайту
Погода...
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930


2017 Конструктор сайтів - uCoz